PřihlášeníRegistrovat

Odpovědi na nejčastější otázky | podpora

Máte dotaz nebo jste jen zvědaví, na co se naši uživatelé nejčastěji ptají? Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky. A pokud mezi nimi nenajdete, co vás zajímá, prostě nám zavolejte.

●     Jak můžu s SMSViem začít?
Jednoduše. Zdarma se zaregistrujte a do e-mailu vám přijdou přístupové údaje. Poté si do mobilu stáhněte aplikaci SMSVio (odkaz ke stažení najdete v e-mailu). Při instalaci povolte ignorovování baterie tak, aby aplikace stále byla k dispozici. Po instalaci se přihlašte pomocí vašich přihlašovacích údajů z emailu. Nyní najeďte na volbu Zařízení a výběrem ze seznamu zvolte vaše primární zařízení. I když zde naleznete pouze jedno, zvolte jej a dejte Uložit. Telefon se automaticky spáruje s vaší administrací SMSVia. Zároveň se přihlaste do administrace účtu SMSVio prostřednictvím webu admin.smsvio.cz a zvolte zařízení, ze kterého chcete zprávy rozesílat (to je důležité zejména v případě, že jste SMSVio nainstalovali do více telefonů). A můžete začít rozesílat SMS – ve FREE verzi máte možnost odesílat SMS bez nutnosti platit za pronájem brány.                   
●     Jaký telefon je vhodný?
Váš mobilní telefon musí pracovat  s operačním systémem Android a ideálně by měl obsahovat tzv. čistý Android. Lépe je se vyhnout mobilním telefonům Huawei, které mají svůj vlastní upravený systém, který násilně ukončuje běh aplikace na pozadí. Jinak aplikace dobře funguje se všemi ostatními značkami.

●     Jaká verze Androidu je podporována?
Android 5 a vyšší. 

●      Nelze mi stáhnout a nainstalovat aplikaci, co mám dělat?
Toto se může stát, pokud nemáte ve vašem mobilním telefonu povolené stahování z tzv. neznámých zdrojů. Pokud se automaticky nezačne aplikace stahovat, dlouze klikněte na odkaz ke stažení aplikace, zobrazí se nové okno, kde kliknete na Stáhnout odkaz. Nyní se Vás to zeptá, zda chcete stáhnout a nainstalovat aplikaci, potvrďte.

●     Jsou SMS opravdu zdarma?
Ano. Na rozdíl od konkurence u nás neplatíte žádné poplatky za odeslané zprávy, ale využíváte svůj stávající tarif u mobilního operátora. Nám platíte pouze měsíční poplatek za pronájem své vlastní SMS brány. 

●     Kolik můžu poslat SMS?
Záleží to jen na vás. U nás žádný limit nemáte. Jediným omezením může být počet volných SMS od vašeho operátora. Pamatujte, že i neomezené tarify zpravidla pracují s limitem 10 000 SMS zpráv za měsíc. 

●     V administraci můžu nastavit prodlení mezi jednotlivými odesláními SMS. K čemu to je?
Pokud odesíláte víc zpráv, bývá lepší nastavit mezi nimi odstup pár vteřin. Vyvarujete se tak přehlcení mobilní sítě a případných chyb ve svém telefonu. SMSVio nabízí možnost nastavit prodlení 0 až 60 vteřin. 

●     Nemůžu odeslat SMS, i když je mobilní telefon on-line. Co mám dělat?
V 98 % případů je to způsobené tím, že je vaše mobilní aplikace vypnutá. Systém Android má totiž tendenci vypínat aplikace běžící na pozadí, aby šetřil baterii. Stačí tak jen povolit SMSViu, aby běželo na pozadí. Nemusíte se ničeho bát, spotřeba energie je minimální. Na pozadí navíc často běží řada dalších aplikací, aniž byste to věděli (například WhatsApp, Messenger a další). 

●     Moje SMS se stále tváří jako čekající, co s tím?
Přejděte do vaší mobilní aplikace SMSVio a pod záložkou Zařízení zvolte vaše primární zařízení. Vyberte ze seznamu, i když je jediné a dejte Uložit.

●     Proč není SMSVio na Google Play?
Od společnosti Google došlo ke změně zásad pro všechny aplikace vyžadující oprávnění související se serverem SMS, jak můžete vidět zde. Žádali jsme o přehodnocení  mnohokrát, žádali o novou recenzi, ale pokaždé ji odmítli. Také jsme se pokusili podat instruktážní video představující demo stránku zcela integrovanou s aplikací, ale odmítli aplikaci, aniž by se při vůbec tímto zabývali. To neznamená, že aplikace nebude fungovat. Aplikace bude fungovat normálně, ale přes Play Store již není k dispozici. Pokud vám váš mobilní telefon brání v instalaci, protože se jedná o neznámý zdroj, postupujte dle tohoto návodu.

●     Pokud je můj mobilní telefon mimo internet, zpracují se požadavky na odesílání?
Ne. Systém funguje tak, že webová aplikace odešle požadavek ke zpracování do vašeho mobilního telefonu a ten poté pošle SMS. Pokud váš telefon není připojený k internetu, systém zařadí odesílané zprávy do fronty a počká, až bude telefon on-line. Teprve pak se zprávy odešlou.

 ●     Kolik zařízení můžu připojit ke svému účtu?
Aktuálně může každý uživatel připojit maximálně 2 zařízení. Každý účet tedy může využívat 2 různá telefonní čísla. 

●     Některé z SMS se mi neodešlou, co mám dělat?
Toto způsobuje váš mobilní telefon, kdy přechází do režimu spánku. Zkuste zkontrolovat, zda máte vypnutou optimalizaci baterie pro danou aplikaci:
https://youtu.be/vLrTThR6MPQ. V opačném případě ji vypněte.

Nasnadě je pak další: V mobilním telefonu: Natavení > Aplikace a oznámení > aplikace > SMSVio > baterie > spouštění > spravovat ručně   A   Nastavení > baterie > vypnout úsporný režim. Další možná řešení pro jednotlivé značky najdete zde >>>

●     Proč jsou moje zprávy ve stavu Ve frontě?
Může k tomu dojít, pokud váš MT nemá dostatečnou kapacitu pro odesílání SMS, např. jste ho zahltili SMS zprávami. Proto je lépe je vždy nastavit interval mezi odesíláním jednotlivých SMS na 2 a více vteřin. Další možností je, že váš telefon nemá připojení k internetu, tedy nedostane požadavek na zpracování SMS a nemůže tak SMS odeslat. Pokud používáte zařízení Oppo nebo Realme, aplikace vás vyzve při každém odeslání zprávy. Není tedy k používání této aplikace používat Oppo nebo Realme.

●    Jak deaktivovat optimalizaci baterie, aby aplikace nebyla telefonem násilně vypínána?

Nastavení optimalizace baterií pro zařízení Android se systémem verze 6 nebo vyšší.
Nastavení uvedené v této části se nazývá Nastavení optimalizace. Toto nastavení funguje jako další úroveň nastavení úspory baterie pro jednotlivé aplikace (obvykle se používá pro aplikace jako výchozí). 

Protože nemáme přístup ke všem zařízením Android se systémem Android 6 a vyšším, rádi bychom poznamenali, že se tato nastavení mohou na vašem zařízení zobrazit odlišně.

Pro zařízení Samsung se systémem Android 6 a vyšším (není součástí: Samsung A5)
Přejděte do nastavení telefonu - Aplikace - Vyberte nabídku se třemi tečkami (pravý horní roh) - Vyberte „Speciální přístup“ - Vyberte „Optimalizovat využití baterie“ - Najděte SMSVio v seznamu a ujistěte se, že není vybrána. 

Pro zařízení Huawei se systémem Android 6 a vyšším.
Přejděte do nastavení telefonu -> Vyberte „Aplikace“ - vyberte „Upřesnit“ (dole) -> Vyberte „Ignorovat optimalizace“ - Stiskněte „Povoleno“ a vyberte „Všechny aplikace“ - Najděte SMSVio v seznamu a nastavte na „ Povolit' 

Pro zařízení HTC se systémem Android 6 a vyšším.
http://www.htc.com/us/support/htc-one-m9/howto/696906.html 

Pro zařízení MIUI se systémem Android 6 a vyšším.
Přejděte do svého telefonu Nastavení - Další nastavení - Baterie a výkon - Spravujte využití baterie aplikací - Vyberte aplikace a vyberte SMSVio. 

Zařízení Sony se systémem Android 6 a vyšším
Přejděte do nastavení telefonu -> Vyberte „Baterie“ -> Vyberte nabídku (...) v pravém horním rohu a stiskněte „Optimalizace baterie“ -> Vyberte „Aplikace“ -> Vyberte „SMSVio“. 

Zařízení LG se systémem Android 6 nebo vyšším
Přejděte do nastavení telefonu - „Úspora baterie a energie“ - Zvolte „Využití baterie“ - „Ignorovat optimalizace“ - Zapnutím ignorujte optimalizaci baterie pro SMSVio. 

One Plus 
Přejděte do nastavení telefonu - Vyberte „Baterie“ - Vyberte „Optimalizace baterií“ - přepněte na „Seznam všech aplikací“ (hlavní nabídka) - Vyberte SMSVio a vyberte „Neoptimalizovat“ 

Zařízení Motorola se systémem Android 6 nebo vyšším
Přejděte do nastavení telefonu - Vyberte „Baterie“ - klepněte na nabídku v pravém horním rohu () - Vyberte „Optimalizace baterie“ - Klepněte na „Neoptimalizováno“ a vyberte „Všechny aplikace“ - Najděte SMSVio v tomto seznamu a vyberte "Neoptimalizovat". 

Další zařízení
Existuje mnoho dalších chytrých telefonů jiných značek, které používají Android. Existují různé výrobcem upravené verze Androidu, tato nastavení se tedy mohou lišit. Pokud vaše zařízení není v našem seznamu, zkuste vyhledat podobné nastavení.

●     Android - Nastavení úspory baterie
Na některých zařízeních Android mohou být další nastavení správy baterie, které mohou narušovat běh aplikací. Nejčastější značky, které mají v systému zabudovanou pokročilou správu baterie jsou následující. U těchto značek je vhodné toto dodatečné nastavení:

HTC
Přístup k nastavení telefonu -> baterie -> režim úspory energie -> optimalizace baterie -> vyberte aplikaci -> neoptimalizovat -> uložit. 

Samsung
Přístup k nastavení baterie -> Úspora energie v aplikaci -> Podrobnosti> - SMSVio -> Zakázáno 

Huawei
Nastavení -> baterie -> Spuštění -> SMSVio (přetáhněte posuvník vlevo) - zvolte Spravovat ručně (zvolte Automatické spuštění, Sekundární spuštění a Spustit na pozadí)

Ostatní
Některá zařízení Android mohou obsahovat různé možnosti úspory baterie tak, aby se prodloužila její výdrž. Proto se prosím ujistěte, že aplikace není tímto nastavením ovlivněna. Postupujte podle pokynů výrobce, aby aplikaci umožnil běh na pozadí.

●     Při pokusu o hromadné odesílání zpráv je velký počet neúspěšných zpráv. Co bych měl dělat?
Pokud se pokoušíte posílat zprávy příliš rychle, můžete při odesílání zpráv získat vysokou míru selhání. Na stránce Profil můžete zkusit nastavit vyšší zpoždění, abyste snížili počet neúspěšných zpráv. Některé země mají různá pravidla pro formátování mobilních čísel při odesílání zpráv. Špatně formátované číslo mobilního telefonu je také jedním z důvodů neúspěšné odpovědi. Může se také stát, že operátor sítě omezuje nebo blokuje vaše zprávy. Každý síťový operátor pracuje odlišně a odezva "Selhané" je dána operátorem sítě. Můžete zkusit změnit SIM kartu nebo použít SIM kartu na jiném zařízení.