PřihlášeníVyzkoušet zdarma

1. Zvolte si vhodný čas

Aby byly marketingové SMS co nejúčinnější, musíte je posílat ve správný čas.   Rovnou zapomeňte na pracovní dny v době od 10 do 16 hodin. V tu dobu většina lidí pracuje a vašim nabídkám nevěnuje pozornost.   

Stejně tak neposílejte SMS brzy ráno a pozdě večer, kdy vaši zákazníci spí.   Ideální bývá doba, kdy lidé přijdou z práce. Tedy později odpoledne a navečer.   

A pokud chcete úspěšnost ještě zvýšit, vyberte si pro posílání SMS s akcemi a slevami ideálně pátek po výplatě.

Jak získávat databázi pro SMS kampaně

Vyzkoušejte naše příklady SMS pobídek

Podívejte se, jak využít naše rady v praxi. Připravili jsme pro vás 4 příklady SMS pobídek. Využijete je nejen v SMS zprávách, ale třeba i v e-shopu před dokončením objednávky, kam můžete umístit banner, který zákazníka přivede k formuláři s přihlášením k odběru zpráv.

SMS brána SMSVio

Získejte přehled o našich akcích a navíc slevu 10 % na příští nákup!

SMS brána SMSVio

20% sleva na další nákup, pošlete SMS s textem JARO2019 na tel. XXXXXXXXX

SMS brána SMSVio

zašlete SMS ve tvaru SYR na telefonní číslo XXXXXXXXX a dostanete k vaší objednávce sýrové tyčinky zdarma

SMS brána SMSVio

Objednejte si dnes 1 pizzu XXL a dostanete od nás 30cm pizzu Salami zdarma.